allebei ezels (internetspreekuur)

Laurens Bonnema l.bonnema at OPRIT.RUG.NL
Thu Mar 25 08:37:42 CET 1999

En daar beland deze discussie eindelijk weer in het aanvankelijk bedoelde
vaarwater (lijkt mij). Ik ben het helemaal met Andor eens. Internet is geen
vervanging, maar een toevoeging op de bestaande communicatiemogelijkheden.
Naar het aantal mailtjes te oordelen is het overigens wel een
toegankelijker medium, zij het dat het heel wel mogelijk is dat dat vooral
voor de 'cyber-elite' geldt. Ik zie evenwel geen enkele reden om die
'elite' dan maar links te laten liggen, uit vrees voor een nieuwe
scheidslijn. Het is goed je er bewust van te blijven dat niet iedereen
toegang heeft tot voor sommigen vanzelfsprekende communicatiemiddelen
(zoals een telefoon *grijns*), maar het lijkt me het andere uiterste om er
de mogelijkheden niet van te verkennen en te benutten.

Laurens Bonnema.

Op woensdag 24 maart 1999 19:07, heeft Andor Admiraal
[SMTP:admiraal at adn-internet.com] geschreven: