De minst bedeelde (was: internetspreekuur)

Roeline Barkhuis roeline.barkhuis at WORLDONLINE.NL
Wed Mar 24 20:36:08 CET 1999

Andor Admiraal schreef:

> Tjonge jonge... 'k wist niet dat je kwaad werd. Natuurlijk heeft niet
> "iedereen" een telefoon, maar wel dusdanig veel mensen dat je over
> "iedereen" kunt spreken. Net als dat niet iedereen een adres heeft, maar
> het toch ook niet zo vreemd is dat je zonder adres geen lid kunt worden
van
> D66.

Zo kwaad was ik niet toen ik dit opschreef. Het is een samenvatting van
alle ingehouden frustraties van de laatste weken D66 mail lezen.

>discussie over de informatiesamenleving te vertoebelen met dit
>gemakkelijke argument.

Goed, okee dan, maar hoe moet dat argument dan naar voren komen? Hoe
voorkom je op een later tijdstip dat er gezegd wordt: o, sorry, niet aan
gedacht.??

De discussie over internetspreekuur, voor mij trouwens ideaal, had je na
het meenemen van dit argument toch gewoon door kunnen zetten? Zo snel geef
je de moed toch niet op?

Groeten, Roeline Barkhuis.