internetspreekuur

Tue Mar 23 16:00:14 CET 1999

At 02:41 23-03-1999, Arjan Stoffels wrote:

>Hoezeer het ook gewenst is dat alle communicatiekanalen naar de politiek
>open staan (ook die via internet) wordt met het bovenstaande feit de
>discussie of dát nu een tweedeling veroorzaakt m.i. nogal academisch. De
>vorm geeft, klaarblijkelijk niet overbrugd. Volgens mij kan dat alleen
>maar door de kiezers aan te spreken op straat. Maar dat kost een hoop
>tijd en menskracht en die moet je maar willen en kunnen investeren.

Exact. Dit was dus niet zozeer een zijpad in de discussie, maar de es-
sentie. Arda c.s. moeten gewoon eens met hun luie r..t van hun stoel
af. De wijken in. Niet een nieuw speeltje bedenken voor een groep die
de juiste kanalen toch al weet te vinden.
En vervolgens zullen ze met de verzamelde opmerkingen en kritiek iets
constructievers moeten doen dan mevrouw Van der Giessen heeft gedaan.

Erik vdMb