[Re: Schorsing van Buitenen]

Paul van der Weijden paulew at DDS.NL
Mon Mar 22 17:22:02 CET 1999

>En dan, Paul? Geen vrij verkeer meer, van mensen en goederen en diensten?
Nou liefst wel.... natuurlijk (maar dit is voor het merendeel op
persoonlijke motieven gebaseerd)   ..... De tot nu toe gemaakte regels
kunnen bestaan blijven...

>Geen
>Europese samenwerking meer, die heeft geleid tot de langste oorlogsvrije
>periode in de Europese geschiedenis?

Volgens mij is dat meer de "balance of power" daar de oorzaak van.....

>Dan dus maar geen Europese oplossingen
>voor milieuproblemen - gaan we hier toch lekker CO2-heffinkjes invoeren, helpt
>ook erg goed? Doen we het toch weer lekker zelf allemaal, net als vroeger?

Ach. tot nu toe komt daar in Europees verband ook maar zeer weinig tot
niets van de grond. Dus veel zullen we niet missen...

>Geen gelijke behandeling meer tussen mannen en vrouwen - want die kwam en komt
>uit Brussel.
Hier zal ik maar niet op reageren.....

> En geen Europese oplossingen voor het asielprobleem. En laat maar
>zitten, die duurzame relatie met Oost-Europa, ze zoeken het maar uit daar.
>Houden we meteen ook op met Kosovo - is toch onbegonnen werk?

Het invallen van Kosovo door de Navo is in volstrekte strijd met het
volkenrecht.. Maw... de Navo gaat straks zeer zeer onrechtmatig handelen
wanneer ze dit voortzetten

>Ik wil maar zeggen - wat denk je op te lossen door niet te stemmen, en de
>legitimatie aan het Europees parlement te ontnemen?

niet stemmen ---> legitimatie EP wegnemen -----> Brussel zijn macht laten
ontnemen in Nederland tot er een democratisch Europa is...

Paul