internetspreekuur

Mon Mar 22 02:08:16 CET 1999

At 13:16 21-03-1999, Dirk van der Woude wrote:

>Vooralsnog zijn die van D66 wel de enige.

Vooralsnog zijn die van D66 ook de enigen met een heusche telematica-
wethouder nietwaar?

>Hollands, heer vd Muijzenberg, om vooral degene
>aan te pakken nemen die positief afwijkt. Vooral
>niet noemen dat anderen kennelijk zo ver nog niet
>zo zijn. Erg Hollands...

Dat moet dan Hollands cultuurimperialisme zijn, want ik ben naar af-
komst voor minder dan de helft Nederlander. ;-)

Even serieus. Ik citeer mijzelf:

"Inmiddels is de droom van vijf jaar geleden werkelijkheid geworden:
rechtstreeks contact per email met de Amsterdamse politici - *althans
die van D66*." (cursivering toegevoegd; EPvdMb)

Daar blijkt toch uit dat de anderen nog niet zover zijn? Dus heb ik het
genoemd.

Heus, uw commentaar slaat op niets. Het is overigens typisch Hollands
om op zo'n de poeha van Arda wat relativerend grapje in te gaan, en
niet op de wezenlijke zaken die ik aan de orde stelde. Maar misschien
gaat de fractiewoordvoerder Informatie- en CommunicatieTechnologie
daar nog op in.

Erik vdMb