internetspreekuur

Cees de Groot cg at CDEGROOT.COM
Sat Mar 20 10:05:42 CET 1999

>Volgens mij doen bibliotheken daar al heel erg veel
>aan. Tenminste in Amsterdam staan tientallen
>terminals - en ze zijn voortdurend bezet. In de nieuwe
>bieb staan er dan ook nog veel meer gepland.

In de grote steden misschien. Op vrijwillige basis, en als het
niet te veel kost, etcetera. Een dorp verderop (Loenen, ooit ingelijfd
door Apeldoorn vanwege de OZB, maar verder wordt er niets teruggedaan)
heeft sinds kort ueberhaupt geen bibliotheek meer, en in mijn eigen
gemeente (Brummen) zijn de internet terminals alleen dit weekeinde
aanwezig.

>Iets anders is of je nu de club in Amsterdam omdat
>ze een spreekuur starten daar op moet afrekenen.

Absoluut niet. Je bent als basisdemocratische partij verplicht om
jezelf zo optimaal mogelijk bereikbaar te maken voor je achterban,
en als het Internet daar wat aan toe voegt, moet je op het Internet
bereikbaar zijn. Zolang het inderdaad maar niet ten koste van de
andere manieren gaat.

--
Cees de Groot               http://www.cdegroot.com     <cg at cdegroot.com>