Schorsing van Buitenen

Paul van der Weijden paulew at DDS.NL
Fri Mar 19 11:12:48 CET 1999

>Enfin, ik kan nog mijn knopen tellen om te bepalen wat ik ga stemmen, want
>ik weet het nog niet.
>(Dat gaat zo: D66, blanco, D66, blanco, afhankelijk van het aantal knopen
>aan je jasje rolt de uitslag eruit :-)
Ik vind het knap dat je twijfelt tussen D66 en blanco..... Ik persoonlijk
zit meer te twijfelen tussen blanco, en bewust niet stemmen..... Wanneer
Europa zo duidelijk zich niets aantrekt van de bevolking is het misschien
goed, om het parlement alle democratische legitimiteit te ontrekken door
een zo laag mogelijk opkomstpercentage te bewerkstelligen. Wanneer dat is
bereikt kan Brussel zich formeel niet meer beroepen op de steun van het
volk, en zijn de algemeen verbindende voorschriften van de EU geheel
gezagloos. Deze wetten hoeven dan ook niet meer gevolgd te worden, en de
rechter mag zich daar dan ook niet meer op beroepen..... Waardoor we met
niet stemmen de hele EU kunnen onderuit halen.....

Paul