De diepte van sociaal-liberaal

henk vreekamp w.j.vreekampdouwes at POBOX.RUU.NL
Fri Mar 19 00:26:54 CET 1999

Beste Ed,

Je staat bij mij inderdaad op de Zwarte Lijst. Lees mijn commentaar op de
dame uit Brussel. Dan besef je dat je net zo dom bent als menig feminist.
Overigens wens ik je geen maagzuur toe, maar een glanzende carriere bij de
plantsoenendienst. Met excuus aan de margrieten (oh nee, dat mag ook al
niet).

Henk Vreekamp, Utrecht