Reactie

henk vreekamp w.j.vreekampdouwes at POBOX.RUU.NL
Fri Mar 19 00:26:47 CET 1999

Beste Atilla,

Gut ik wist niet eens dat je lid van de PKK was! Je hebt toch een klein
probleem met D66 en deze D66-lijst - zoals je misschien weet zijn
D66-vergaderingen uit principe openbaar. En waarom deze lijst niet. Daar
moet je mee leren leven! En anders...

Henk Vreekamp, Utrecht