Klokkenluiders

Joris van den Wittenboer J.van.d.Wittenboer.st at PPSW.RUG.NL
Thu Mar 18 11:14:47 CET 1999

Marc-Jan schreef:

> En je moet voorkomen dat degene aan wie hij/zij rapporteerd niet
> persoonlijk/functioneel belang heeft bij het toedekken van bepaalde zaken.
> Rapporteren aan gekozen parlementariërs lijkt me daartoe de beste oplossing.
> Dus uiteindelijk de weg die Van Buitenen heeft gevolgd maar via een
> onafhankelijk tussenpersoon en niet aan één fractie maar aan alle.

Dat bedoelde ik ook met de"databank" voor iedereen. Lijkt me goed.
Groeten,
Joris van den Wittenboer

In a word, the special emphasis is upon the policy sciences
of democracy, in which the ultimate goal is the realization
of human dignity in theory and fact. (Lasswell)