Waterschapsverkiezingen

Mimy Sluiter manx1 at WXS.NL
Wed Mar 17 10:51:24 CET 1999

Houbraken en Van Aalst wrote:
> In Zuid-Holland worden in april ook nog Waterschapsverkiezingen
> gehouden, waaraan de burger (in beperkte mate) aan mee kan doen. Hoe
> zit dat in andere provincies of waterschappen, heemraden enz.? En
> wordt er nog campagne gevoerd?
> Chido

Hallo Chido,
In het waterschap Rijnland (liggend in zowel het zuiden van Noord
Holland als het noorden van Zuid Holland) komen de D66-kandidaten die
ook als zodanig op de kleurenverkiezingsbrochure staan volgende week
dinsdag bij elkaar bij Rick Rolleman, vz D66-Aalsmeer en kandidaat
Waterschap om te praten over het verkiezingsprogramma en over verdere
publiciteit. Daar is ook het verantwoordelijke Noord Hollandse RB-lid
aanwezig plus het statenlid (ik) met "water" in de portefeuille.
Bovendien verzorgt het Regiobestuur in Noord Holland met behulp van het
landelijk secretariaat (ledenstickeruitdraaien) een mailing naar D66ers
die in onze provincie kunnen gaan stemmen om ze aan de verkiezingen te
herinneren en op onze kandidaten te attenderen.
Hoe een en ander door het regiobestuur in Zuid Holland geregeld wordt
weet ik niet, hopelijk zit er iemand van hen op deze lijst die dat kan
vertellen.
--
Mimy Sluiter
Provinciale Statenlid D66-Noord Holland
cats: <http://welcome.to/Manx> mailto:manx1 at wxs.nl
politics: <http://welcome.to/d66.noordholland> mailto:m.sluiter at d66.nl
phone & fax: +31-[0]35-6920501 / cellular phone: +31-[0]6-50278642