vraagje over stemmen op een afd vergadering

Joris van den Wittenboer J.van.d.Wittenboer.st at PPSW.RUG.NL
Wed Mar 17 11:18:21 CET 1999

Hein vroeg:
> Vraag twee: als deze lijst afgesloten
> wordt voor dit soort klachten (we schijnen niet meer over de hoofdstad te
> mogen praten) , waar kan ik dan godsnaam nog naar toe? Er moet toch een
> forum zijn waarin ik dit soort dingen in een breder verband aan de orde kan
> stellen? We leven toch niet in een bananenrepubliek?

Tuurlijk kan dat hier. Voor degenen die niet in de discussie
geinteresseerd zijn of omdat het over woonboten gaat of over interne
problemen geldt hetzelfde als een tijd geleden (discussie over
Japie's Barbiesjes). Delete of snij zelf een ander "interessanter"
onderwerp aan.
Groeten,
Joris van den Wittenboer

In a word, the special emphasis is upon the policy sciences
of democracy, in which the ultimate goal is the realization
of human dignity in theory and fact. (Lasswell)