Ideetje: Amsterdamse lijst

Rik Jungmann rik.jungmann at WXS.NL
Sun Mar 14 11:09:54 CET 1999

Beste Hein,

Uit je reactie begrijp ik dat de kwestie rond de woonboten je wel heel erg
hoog zit, anders zou je niet zo spontaan en heftig reageren als je doet. Als
ik je gekwetst heb dan bied ik je mijn excuses aan.

Blijft het feit dat ook ik spontaan reageerde toen ik mijn scherm langzaam
zag vollopen met nieuwe mailtjes over een Amsterdams probleem waar we het al
eerder zeer uitgebreid over gehad hebben. (En dat terwijl ik andere
onderwerpen verwachtte, want die zijn er in overvloed zoals ik aangaf.)

En je weet, een spontaan mailtje is weg voor je het weet. Twee regels
tikken, op de send button drukken en het is gebeurd. Het is net een echte
discussie... Ook daar flappen de deelnemers er wel eens iets uit in het
heetst van het debat.

Blijf dus maar op de lijst. Zelfs als je D66 weer de rug toekeert.

Groet, Rik Jungmann

(Als je D66 weer verlaat, mag ik vragen waar je dan heen gaat? Toch niet
Leefbaar Nederland mag ik hopen. De heren Nagel en Westbroek lijken me niet
de aangewezen personen om het democratisch gehalte van Nederland op te
vijzelen van wat ik in Hilversum van Jan Nagel heb gezien.)