VVD en D66 samen?

Rik Jungmann rik.jungmann at WXS.NL
Tue Mar 2 11:46:10 CET 1999

Hein schreef:

>Het lijkt een nieuwe mode te worden om ons tegen de VVD af te zetten. Is
>dit een kramp van een partij in doodsnood?

Ik vond de reactie van Dirk kort, krachtig en to the point. (Over Heleen
Dupuis)

Als D66 er niet zou zijn, dan zou ik mijn heil zeker niet bij de VVD zoeken.
Ook niet zo gauw bij de PvdA, want daar heerst mij teveel jaren zestig nieuw
linkse spruitjeslucht. Misschien bij Groen Links, al is de realiteitszin me
daar te laag.

Dus wat mij betreft, prima dat afzetten tegen de VVD, ongeacht of we nu in
doodsnood verkeren of niet. Zolang we nog een vrijzinnig democratisch geluid
kunnen laten horen moeten we dat doen. Ongeacht of dat tot de dood leidt of
niet.

Rik