AW: Oproep: Geef uw e-mail door aan de ledenadministratie

jan van weerden jan.van.weerden at INAME.COM
Wed Jun 30 11:51:09 CEST 1999

Verontschuldigingen voor de datering van deze mail: de gebruikte beta
is timelimited op 1 juli en de real thing is nog niet binnen, dus de
datum in de Control Panel maar even vergrapt.

Ik had het door Mario midden in zijn mail verstopte e-mailadres niet
gezien. Na 30/40 mailtjes scan je ze en spel je ze niet meer.
Daarbij voorzag ik het volgende: een normale reactie zou zijn: op
Reply drukken, wat wegsnijden, e-mailadres intikken en wegsturen.
Wat er dan gebeurt, is dat de mail aankomt bij Mario, and who the
heck is "Mario Fruianu", iedereen kan 'Appi Stammeshaus' tikken, die
naam ken ik ook uit de post uit Den Haag. Ik vind niet, dat ik een
volgende dag hoef te gaan telefoneren om uit te vinden welke functie
Mario heeft. Ik gebruik mail om niet overdag ook nog eens overal
tussendoor telefoontjes te hoeven plegen.

En als de adressen aankomen bij een 'onbekende', wie weet wat daar
allemaal voor ongein achter weg komt.
Omdat ik het 'verstopte e-mailadres' niet zag, 'werd' mij dus
gevraagd aan de leden te vragen iets te doen wat ik zelf ook niet zou
doen, vandaar dat ik sputterde.
Dat ik zelf wel eens zo stom ben en mijn adres ergens achterlaat waar
ik het beter niet had kunnen doen, is voor mij geen reden om anderen
te vragen dat ook te doen.

Voor echt onduidelijke plaatsen heb ik overigens een apart
forwarding-adres. Mocht het vervelend worden, dan kan ik dat zo
cancelen en mij een nieuw experimenteeradres aanschaffen.

Kortom de in mijn ogen zorgvuldige weg is, Mario's mail versturen
vanaf het adres waar de info naar toe moet.

jan van weerden