AangaandeScientology-Spaink

Chido Houbraken C.I.L.Houbraken at DNB.NL
Wed Jun 30 11:54:46 CEST 1999

Hein,

zou je deze uitleg (als je van plan was die te geven) buiten de lijst om
willen doen. Ik geloof het allemaal wel.
Eenieder die deze uitleg wil hebben, moet maar (buiten de lijst om) contact
met Hein opnemen.

Groet,

Chido Houbraken

>Hein

>ik begrijp nu het eerste deel van de opmerking van jou, geciteerd door van
>de Muijzenberg:

>Wanneer uw geestelijke vermogens te onderontwikkeld zijn om
>mijn doorvlochten en goed onderbouwde betogen te kunnen volgen,

>dan dient u (...)
>met uw vriendje Hagens in een naar stront ruikende hooiberg te kruipen, om
>elkaar als knapen aldaar wederzijds te betasten (...).

>Het tweede gedeelte is voor mij een raadsel. Zou je daar op deze lijst
>enige uitleg over kunnen geven?

> [...]

      Externe E-Mail wordt door DNB niet gebruikt voor het aangaan van
      verplichtingen
      Any e-mail messages from The Nederlandsche Bank are given in good
      faith but shall not be binding nor shall they be construed as
      constituting any obligation on the part of the Bank