Meningen over de huidge onenigheid

Lodder Ing P.H. P.H.Lodder at ATO.DLO.NL
Wed Jun 30 16:02:30 CEST 1999

Ik heb in uw moddergooien tot nog toe niets gezien van discussie. In
tegenstelling tot HWM hebt u zich puur bezig gehouden met het zwart maken
van iemand zonder duidelijke reden.

Gelukkig is voor u de discussie helder en voorbij.

Welterusten.

Pieter Lodder