Meningen over de huidge onenigheid

Wed Jun 30 15:42:22 CEST 1999

At 23:48 29-06-1999, Hein Westerouen van Meeteren wrote:

>gezegd die niet voor publicatie elders bestemd waren. In de context van die

Het gaat niet om publikatie elders, maar om een citaat. Niet uit een
'aparte lijst' maar uit de open lijst van DB.NL. Iedereen kan zich
aanmelden op die lijst, ook personen die geen participant van DB.NL
zijn. En citeren is vrij.

>discussie worden wel eens wrange soorten van humor uitgewisseld. Het is

Voor zover hier de suggestie wordt gewekt dat ook anderen op die lijst
zich aan Van Meeteren-achtige 'humor' bezondigen, spreek ik dit tegen.

>inderdaad gebezigd, doch de context waarin is buiten beschouwing gebleven.

Ook dit is onjuist; ik heb de contekst uitvoerig aangegeven: de woor-
den die ik citeerde zijn gebezigd binnen een vervelende ruzie waarin
Van Meeteren onder andere in het geding bracht dat ik niet over een
academische titel beschik en moet rondkomen van een uitkering.

U heeft nu kunnen zien hoe Van Meeteren zichzelf uit een moeras redt.
Hiermee acht ik deze 'discussie' gesloten.

Erik vdMb