AangaandeScientology-Spaink

Roeline Barkhuis roeline.barkhuis at WORLDONLINE.NL
Wed Jun 30 12:51:38 CEST 1999

Ik was D66 lid omdat ik hoopte dat de mensen die daar lid van zijn of daar
eventueel een funktie in zouden willen vervullen er niet een apart
zolderkamertje op na hielden waar dingen gebeuren die niet door de beugel
kunnen. Ik ben namelijk voor openheid. En wanneer Hein zulke taal bezigt
naar een ander, dan vraag ik mij af hoe hoog verheven hij zich voelt naar
die mensen die toch ook lid van D66 zijn of waren (dit laatste in mijn
geval). Ik ga er namelijk nog steeds vanuit dat D66 voor een ieder is en
een ieder daar ook als gelijke wordt benaderd. Hein heeft blijkbaar ook een
ander gezicht dan dat hij hier op de lijst laat zien.

Pas verschenen onder andere de onderstaande woorden van hem nog op de
lijst:

......."Het wordt me door o.a. deze gang van zaken steeds duidelijker: ik
ben
lid geworden van een aftakelende club die zijn eigen wortels heeft laten
wegrotten. Verdomme, dat doet me geen goed. Ik hoopte van een bevlogen
en geinspireerde club lid te worden."......

Vandaar dat ik om uitleg vroeg. Misschien heeft Hein er een in zijn ogen
wel goede reden voor gehad van den Muijzenberg zo grof aan te vallen.

Roeline Barkhuis.

> Hein,
>
> zou je deze uitleg (als je van plan was die te geven) buiten de lijst om
> willen doen. Ik geloof het allemaal wel.
> Eenieder die deze uitleg wil hebben, moet maar (buiten de lijst om)
contact