Afdeling Cyberspace (HB uitwerken aub)

Joost Boermans joost at BUSINESSNET.NET
Wed Jun 30 12:29:45 CEST 1999

cyberianen,

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: Herman Beun <chbeun at worldonline.nl>
>Degenen op deze lijst die nu actief zijn in een niet-virtuele afdeling
>zullen dus een keuze moeten maken waar ze hun afdelingsstem wilen
>uitbrengen. Degenen die daarbij voor hun niet-virtuele afdeling
>kiezen, kunnen natuurlijk wel blijven meepraten! Maar vanwege het one
>man, one vote principe dient stemmen voorbehouden te zijn aan degenen
>die alleen lid zijn van de digitale afdeling.

Nou, lijkt me niet z'n goed idee.
Ik ben gek op keuzes, maar er zijn grenzen...
Ik wil als lid van D66 nl. zowel stemrecht hebben binnen de afdeling als
binnen de provincie waar ik woon. (+ landelijk en Europa.)  "Cyberwereld" is
in mij optiek een toevoeging aan de D66 structuur. En zou dan ook een nieuwe
(cyber) laag moeten komen die ook alle voor (en nadelen?) heeft van een
gewone afdeling.

Kortom een Cyberafd. dient er gewoon te komen en alle D66 leden waar ook ter
wereld moeten er gewoon hun stem kunnen verheffen. Met alle gratis Email
mogelijkheden e.d. plus de Internetzuilen, cyberbars en openbare
bibliotheken waar mensen ook kunnen surfen is de drempel nog wel, maar die
is er ook wanneer een congres in Emmen of waardan ook wordt gehouden. Kortom
one-man/ one vote in Cyber66.

Joost Boermans
(Regiovoorzitter NH)
mailto: j.boermans at d66.nl