Meningen over de huidge onenigheid

Joris van den Wittenboer J.van.d.Wittenboer.st at PPSW.RUG.NL
Tue Jun 29 14:50:56 CEST 1999

Cathja schreef:

> De Haagse reactie vind ik belachelijk. We blijven roepen dat we recht
> hadden op Utrecht (hoezo invloed gemeenteraad?) omdat we de vierde grote
> partij zijn van het land. Wel, als er nu verkiezingen gehouden zouden
> worden valt dat nog te bezien. Wat Schuyer doet: een koppeling leggen
> tussen Utrecht en Twentestad kan al helemaal niet. Het hoort om de zaak
> te gaan en niet om de lange tenen.

Ik dacht eerst nog dat die link gewoon door journalisten bedacht
was maar ik begrijp nu dat onze EK fractievoorzitter zelf deze link
legt. Is dit zo? Dan is dat inderdaad erg dom. Zeker na het lezen
van het bericht van ik meen Marc-Jan. Er zijn betere "redenen" en
de TK heeft ook tegen gestemd.

 Nu krijgen wij weer de schijn tegen.
> Zou het misschien een idee zijn om de Haagse jongens en meisjes niet op
> vakantie te laten gaan maar ze verplicht een cursus psychologie te laten
> volgen?
Sociale psychologie lijkt me beter.

Groeten,
Joris van den Wittenboer.

If man define situations as real, they are real in
their consequences (Thomas-theorema).