Meningen over de huidge onenigheid

Hein van Meeteren heinwvm at PALM.A2000.NL
Tue Jun 29 14:04:59 CEST 1999

Joris van den Wittenboer wrote:

> Sociale psychologie lijkt me beter.

Tegen een gereduceerd tarief wil ik best een training inzicht in invloed
(tm) (positive power and influence program) verzorgen voor diverse
fracties. Deze training geeft inzicht in het effect van bepaalde
invloeds-technieken, en ook in het jezelf het moeras in werken....(en er
weer uit).