Afscheid van Hein...

Marc-Alexander Fluks FLUKS at ASTRO.UVA.NL
Mon Jun 28 14:48:00 CEST 1999

 Hein Westerouen van Meeteren <heinwvm at PALM.A2000.NL> schreef,
>Subject: Afscheid van D66...

 Je moet natuurlijk wel een alternatief formuleren, anders wordt het meer
 een 'Afscheid van Hein...' Wij hebben, vanuit onze 'centrale commentaar-
 positie' op deze lijst, natuurlijk makkelijk praten. Als wij iets doms
 zeggen, waait de bui vanzelf wel over en bovendien hoeven we niet continu
 positie te kiezen, voor Kamerleden ligt dat nu eenmaal anders...

 Op zich is het toe te juichen dat Bert Bakker en Tom Kok zo nu en dan
 hun digitale gezicht op deze lijst laten zien maar gezien de forse
 kritiek die velen hier hebben op de koers en het gezicht van de TK-frac-
 tie, zou het eigenlijk wel zo gepast zijn wanneer ook TK-fractie-voorzit-
 ter Thom de Graaf het zou aandurven om eens met zijn digitale achterban
 in debat te gaan (mee-lezende journalisten kunnen dan ook weer eens iets
 positiefs over de partij melden en da's nooit weg).

 Marc Fluks

 PS: De D66-lijst is -net als andere lijsten bij SurfNet- NIET millennium-
     proof. Gisteren vond ik maar liefst drie Y2K-bugs en Hans-Ulrich Giese
     van Surfnet (hij gaat over de listserver) meldde me zojuist dat die
     inderdaad nog moeten worden gerepareerd.