burgemeesterbenoeming

J.C.H. Timmermans fysiohv at WXS.NL
Sun Jun 27 23:44:20 CEST 1999

Democraten,

Wat me opvalt in de discussie is het feit dat iedereen schijnt te weten wat de
exacte voordracht van de vertrouwenscommissie is geweest. Zelf Boele Staal
schijnt uit de school te hebben geklapt en Bert Bakker geeft ook al aan dat
er twee gelijkwaardige kandidaten zijn geperesenteerd.
Uit de praktijk weet ik dat een " vertrouwenscommissie " niet uit de school mag
klappen en de commissaris van Provincie zeker niet.

Ook ik vindt dit gedoe met een vertrouwenscommissie niet meer van deze tijd.
Ook daar en zeker in het vervolgtraject wordt vaak een partijpolitiek spel gespeeld
waar wij niet op zitten te wachten. Daarom maar zo snel mogelijk de " gekozen
burgemeester " ingevoerd. Waar blijft dit experiment D66 fractie ?

Charlie Timmermans