rol vertrouwens-commissie in burgemeesterbenoeming

Hein van Meeteren heinwvm at PALM.A2000.NL
Sun Jun 27 23:16:57 CEST 1999

Roelof van Netten wrote:

> In ieder geval voor mij maar weer een bewijs dat wij af moeten van het
> schimmenspel dat burgemeestersbenoemingen heet.
>
> Zelfs na afloop van zo'n procedure blijkt het niet mogelijk te zijn de
> 'feiten' op tafel te krijgen. Laat staan om die organen die iets in deze
> procedure hebben betekent verantwoording te laten afleggen.

Licht dit eens toe, want dit verbaast me. Was Jacob Kohnstamm ook op de
eerste plaats van de vertrouwenscommissie? Dat heb ik nergens gezien!
Dat zou mijn visie behoorlijk wijzigen!