Gekozen burgemeesters en referendum.

J.H. Stuurman jostu at GIRONET.NL
Thu Jun 17 00:17:00 CEST 1999

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: cathja maas <maas0311 at wxs.nl>
Aan: w.j.vreekampdouwes at pobox.ruu.nl <w.j.vreekampdouwes at pobox.ruu.nl>
CC: FLUKS at astro.uva.nl <FLUKS at astro.uva.nl>; d66 at nic.surfnet.nl
<d66 at nic.surfnet.nl>
Datum: zondag 13 juni 1999 13:34
Onderwerp: Re: Schaamte

> En: wie kent er nog meer D66-wethouders en D66-raadsleden die tegen het
> referendum en de gekozen burgemeester zijn?
>Ja hoor, zelf moet ik vooral over de gekozen burgemeester nog eens heel
>goed nadenken. Wat ik in het buitenland zie maakt mij niet blij. Maar
>zoals het nu gaat is het natuurlijk ook niet goed. Een
>vertrouwenscommissie die in het geheim opereert (wat ook weer niet zo
>raar is als je het vergelijkt met sollicitatieprocedures in het
>bedrijfsleven), een CvK in Utrecht die die voordracht aan zijn laars
> [...]

Ik meld mij als D66-wethouder die in elk geval forse twijfels heeft over de
gekozen burgemeester. Voor zowel wat beteft de burgemeester als het
referendum geldt dat het onderdelen van ons programma zijn. Ik wil ze graag
inruilen voor kloeke aansprekende standpunten over de dingen die de mensen
wel bezighouden.

John Stuurman
D66 wethouder (uitstervend ras)
Oud-Beijerland.