Radeloos, Redeloos, Reddeloos?

Ernst Debets edebets1 at EURONET.NL
Tue Jun 15 21:10:56 CEST 1999

Bovenstaande kenschetst denk ik het meeste de toestand van onze club in de
afgelopen maanden:
De leden zijn radeloos: we verliezen en zijn niet in staat het tij te keren.
Bestuur en TK fractie zijn redeloos: behoeft eigenlijk geen uitleg als je de
stortvloed van mailtjes over referendum, Apotheker en Bijlmerenquete uit je
postbus vist.
Reddeloos: Wie staan er op om de club te redden ?

Ik vraag mij af wat onze raadsfractie met de laatste Haagse capriolen aanmoet
cq. hoe we dit aan de kiezers moeten uitleggen...
Het wordt ons niet echt makkelijk gemaakt, en af en toe kan ik zelfs de neiging
niet onderdrukken om maar uit deze club vandaan te stappen als het op deze
manier verder moet gaan....
Ik begrijp uit diverse bijdragen op deze lijst dat er ook genoeg anderen binnen
deze club zijn die het opdeze manier niet meer zien zitten...

Ernst Debets/D66 Zaanstad