belgische toestanden

Bas van Gils B.vanGils at KUB.NL
Tue Jun 15 08:28:37 CEST 1999

On Mon, 14 Jun 1999, cathja maas wrote:

* Overigens: dit slaat niet op Lousewies die er nog uitgesleept heeft wat
* er uit te slepen was, die overal tegelijk leek te zijn en die, zoals uit
* een optreden op BBC World bleek ook nog een heel aardig mondje engels
* spreekt. Heel bijzonder voor een nederlands politicus.

Ik wil me hier vanharte bij aansluiten. Ik vind de aanspreekbaarheidvan
Lousewies gewoon geweldig. Het komt op mij over dat ze ar alles aan doet om
altijd & voor iedereen bereikbaar/aanspreekbaar te zijn. Mijn complimenten!!

Niet iedereen is natuurlijk zo IT-minded, maar ik zou toch graag zien dat meer
mensen ook wat meer moeite namen om als aanspreekpunt te gaan dienen ...

m.vr.gr.

Bas van Gils

--
Bas van Gils, student of Information Management and   ||    LINUX
Technology at Tilburg University, The Netherlands.    ||    the dawn of

The author of this E-mail requests that you regard this as a private message.
Please do NOT distribute it! Thank you very much in advance...