huishoudelijk regelement

Max Kok m.r.kok at HCCNET.NL
Wed Jun 2 07:49:10 CEST 1999

Is het hier gebruikelijk om Re's op lijstberichten aan de afzender -en dus niet aan de lijst- te sturen ?
(zie onder).

Met vriendelijke groet,

Max Kok
    -----Oorspronkelijk bericht-----
    Van: J.L. Swarte <jlswarte at multiweb.nl>
    Aan: Max Kok <m.r.kok at hccnet.nl>
    Datum: dinsdag 1 juni 1999 11:57
    Onderwerp: Re: geslaagde lijmpoging ?

        -----Oorspronkelijk bericht-----
        Van: Max Kok <m.r.kok at hccnet.nl>
        Aan: d66lijst <d66 at NIC.SURFNET.NL>
        Datum: dinsdag 1 juni 1999 9:35
        Onderwerp: geslaagde lijmpoging ?

        Ik ben reuze benieuwd hoe het "bende van 1-probleem" met het consultatief referendum voorstel nu is opgelost.
        (De paarse meerderheid in de EK is zo klein dat een paar VVD-tegenstemmers ook ieder gewoon wetsvoorstel kunnen torpederen.)

        Toch een fopspeen ?

        Reken maar! In de nieuwe Eerste Kamer heeft paars een meerderheid van 1 (één) stem. Ik wil er wel een flesje wijn op zetten.
        JLS

        Met vriendelijke groet,

        Max Kok