Bolkestein, van 't Riet

Ramon Barends r_barends at HOTMAIL.COM
Sat Jul 31 13:45:41 CEST 1999

 > Kok kan/mag Bolkestein in formatie toch geen EU-post beloven !
 > Daar mag de D66-fractie best vragen over stellen.
 >
 > Jens van der Heide
* Ik ben bang dat de D66 fractie hierover geen vragen kan
*  stellen omdat ze er zelf bij waren toen deze afspraak werd
* gemaakt.
* Weet iemand hier iets meer over?
*
* Cathja Maas

Beetje laat misschien, maar...

alleen Thom en Els waren daarbij. Ieder kamerlid kan staatsrechtelijk gezien
vragen stellen, dus bijvoorbeeld Nicky van 't Riet.

Overigens, zeker Van 't Riet kan dit doen, want zij zat niet in de Kamer ten
tijde van deze besprekingen. Thom zat bij de formatie namens de fractie,
maar daar hoorde Nicky niet bij.

Vriendelijke groet,
Ramon Barends, Nijmegen

Check ook: