Zuid-Holland

Chido Houbraken C.I.L.Houbraken at DNB.NL
Tue Jul 27 15:21:30 CEST 1999

>Waarom we dan toch zo weinig aandacht krijgen, vraag ik me ook af. Kijk, de VVD
heeft de zaak aangezwengeld; ze zijn de grootste fractie en krijgen >alleen al
daarom meer persaandacht. Misschien benaderen ze de pers beter, intensiever, wie
weet. Maar zij hebben simpelweg meer feiten aan het licht >gebracht; waar ze ze
vandaan halen weet ik niet. Neem van mij aan dat ik ook graag wat meer pers voor
D66 zou hebben. Maar helderder dan ik tot nu >toe ons standpunt verwoord heb,
kan ik het niet doen. Dat bijv. de NOS liever een interruptiedebat over
verantwoordelijkheden tussen VVD en PVDA >uitzendt, dan tussen D66 en PVDA, is
jammer, maar eigenlijk wel logisch. "

Misschien ligt het wel aan de fractie die er momenteel zit. De twee keer dat ik
nu met ze te maken heb gehad, was ik niet onder de indruk van hun communicatieve
vaardigheden, hun slagvaardigheid en hun professionaliteit. Al deze punten vind
ik van groot belang voor D66-vertegenwoordigers.
Als D66-afdelingsbestuurslid van Zuid-Holland heb ik nog niets gehoord over deze
crisis, laat staan als D66-lid. En ik weet zeker dat ze mijn emailadres hebben.
De fractie informeert de achterban al niet, laat staan de pers (op de juiste
manier, op het juiste moment).

Groet,

Chido Houbraken

`Externe E-Mail wordt door DNB niet gebruikt voor het aangaan van
verplichtingen`

`Any e-mail messages from The Nederlandsche Bank are given in good faith
but shall not be binding
nor shall they be construed as constituting any obligation on the part of
the Bank.`