Zuid-Holland

Marc-Jan Ahne mjahne at WXS.NL
Sun Jul 25 13:03:37 CEST 1999

Joop

Hartgrondig met je eens, Arian keek echter ook verder dan Zuid Holland, naar ambtenaren in het algemeen. Ik heb alleen mijn mening proberen te schetsen over hoe hier mee om te gaan. Wat voor De Jong geldt zou volgens mij ook voor Leemhuis moeten gelden, zelden heb ik een politicus zo glashard horen zeggen dat hij niet eens weet waar zijn handtekening onder staat en dan ook aangeven dat die interesse omdat te weten niet aanwezig is. Naast de kiezer zou Beatrix ook hier moeten ingrijpen eventueel gesoufleerd door Peper.

Marc-Jan
    -----Oorspronkelijk bericht-----
    Van: J.L. Swarte <jlswarte at multiweb.nl>
    Aan: D66 <D66 at NIC.SURFNET.NL>
    Datum: zondag 25 juli 1999 12:37
    Onderwerp: Zuid-Holland

    Vooral aan Marc-Jan
    Ik heb geen commentaar gehad op die affaire omdat de stommiteit zo groot en zo duidelijk was dat het nauwelijks nog nodig was er iets van te zeggen. Bovendien, toen ik die de Jong over zijn verantwoordelijkheid hoorde praten en de verantwoordelijkheid van de pers, dacht ik eerst dat het cabaret was. De PvdA hield hem nog de hand boven het hoofd ook. Ik hou er niet van commentaar te leveren op andere partijen, we hebben het al druk genoeg met D66, maar dat de fractie nog wel met die dwaas door wilde gaan, sloeg voor mij alles. Hij is weg en ik hoop dat het voor de belastingbetaler relatief goed afloopt. Volgende keer niet op de PvdA en de VVd stemmen, voor straf, iets anders kan de kiezer niet doen
    Joop Swarte