Unsubscribe

Jan Van Reusel Jan.VanReusel at PING.BE
Fri Jul 16 07:24:41 CEST 1999

<<<<
Beste listmaster,

Even een algemeen bericht omdat ik niet weet wie de majordomo is.

Mijn oude mailadres is inmiddels ongeldig en ik kan het niet meer
verwijderen van de lijst met mijn nieuwe adres. Zou je dat oude adres
w.j.vreekampdouwes at pobox.ruu.nl willen verwijderen?

Alvast bedankt.

Henk Vreekamp, Utrecht

hallo duikende adeli-pinguins,

zie je nu wel ! dat komt ervan. hebben jullie ny je zin ???

door jullie neurotisch recalcitrant geneuzel verdwijnt het koninginnestuk van deze discussielijst....

mogen jullie kritikasters allemaal branden daar beneden in het vagevuur of daarboven in de kop van noord holland !

d66 zijn aantrekkingskracht verloren ? eerst hans van mierlo weg en nu ook henk vreekamp; wie volgt ??? hoe zou dat toch komen ? weten jullie het nrg niet ?

jullie waren toch gewaarschuwd, bloedeloze humorvrije mariniersfans !
ergerlijke kommaneukers uit de kleinste regeringsfractie;
anti-feministen-avant-la-lettre, debiele masochisten,

kruid nu maar zelf jullie zouteloze politieke actualiteit.

(zo, dat lucht lekker op)

jan van reusel
maasmechelen