Noord Holland - Noord

Mimy Sluiter manx1 at WXS.NL
Fri Jul 16 08:16:42 CEST 1999

Hallo Joop,
Over de "Kop"-perikelen het volgende:
Tijdens de PS-verkiezingscampagne is er een werkbezoek geweest aan Den
Helder met zowel Roger van Boxtel en de PS-lijsttrekker. Helder werd
daar dat inderdeed Den Helder niet in de lijst voor het GSB zat (net
zoals veel meer steden in den lande), maar dat D66 landelijk én
provinciaal wel degelijk bereid was om in de nabije toekomst geld ter
beschikking te stellen aan juist de Noordkop. Zoals je hopelijk ook weet
is er nog voor de PS-verkiezingen een motie van D66 in Noord Holland
aangenomen in de Staten die een provinciaal aanvullend GSB-beleid
mogelijk moet maken mét bijbehorend geld.
Het ligt in de bedoeling om na de zomervakantie daar zeker verder over
te praten met PS-NH en GR-Den Helder fractie - met goede ideeën en
uitgewerkte plannen kunnen we dan vast een eind komen en dan is de weg
naar het Haagse voor eventueel aanvullende hulp ook heus wel te vinden!
Mimy Sluiter
PS-lid D66 Noord Holland

--
Mimy Sluiter