Abortus en verantwoordelijkheid

Chido Houbraken C.I.L.Houbraken at DNB.NL
Thu Jul 15 17:42:53 CEST 1999

Ok, kinders, genoeg maar weer.
Laten we het zuiver houden. Iedereen, dus.

>Alsjeblieft zeg, jij bent toch geen moeder ? Wat een klere-leven moet jou
>kind anders wel niet hebben. Om van je partner nog maar te zwijgen.

>(Overigens, ik ben iets er tussen in. Naar beider tevredenheid).

Je bent vader EN moeder?

Groet,

Chido Houbraken

`Externe E-Mail wordt door DNB niet gebruikt voor het aangaan van
verplichtingen`

`Any e-mail messages from The Nederlandsche Bank are given in good faith
but shall not be binding
nor shall they be construed as constituting any obligation on the part of
the Bank.`