PNYX: Kabinet in lappenmand (Ned. politiek ook?)

Joris van den Wittenboer J.van.d.Wittenboer.st at PPSW.RUG.NL
Wed Jul 14 10:58:32 CEST 1999

Chido schreef:
> [...]
Glenn:

> UIT MIJN HART GEGREPEN ! ! !

Een waarschuwing toch: Indien je als student te veel je aandacht
richt op de laatste drie dan krijg je het later moeilijk en vervelend.
Omdat je dan nog steeds niet zoveel aandacht aan het eerste kan
geven en de laatste drie ook nog ingeperkt worden. Ik spreek uit
ervaring.
Groeten,
Joris van den Wittenboer

In de politiek zegt men beginselvast als men zetelvast bedoelt. (Greshof)