Fiscalisering publieke omroepbudget?

Chido Houbraken C.I.L.Houbraken at DNB.NL
Fri Jul 9 12:18:11 CEST 1999

Beste Henk,

ter voorkoming dat er nu weer geen reactie op je inzending komt:

Ik ben het volledig met je eens.

: ))

Groet,

Chido Houbraken

>Lijsters,

>Omdat er niemand, ook niet via persoonlijke mail, reageerde op mijn vrij
>principiele stellingname rond de regeringsplannen tot fiscalisering van de
>omroepbijdrage, fileer ik dit keer de reactie van het NOS-bestuur, ruim een
>jaar terug:

`Externe E-Mail wordt door DNB niet gebruikt voor het aangaan van
verplichtingen`

`Any e-mail messages from The Nederlandsche Bank are given in good faith
but shall not be binding
nor shall they be construed as constituting any obligation on the part of
the Bank.`