Meld je nu aan bij het Platform-D66-lokaal!

Erik Boog E.Boog at CABLE.A2000.NL
Wed Jul 7 00:59:48 CEST 1999

Zal je net zien. Onelist functioneert altijd prima, maar nu is er een
tijdelijke storing.
Probeer aub later nog een keer. Opgeven via
http://www.onelist.com/subscribe/Platform-D66-lokaal

En wat betreft Onelist. Ik heb daar ervaring mee en dit beviel goed (tot
nu toe
geen storingen meegemaakt). Vandaar.

Erik Boog