Raadslijst

Erik Boog E.Boog at CABLE.A2000.NL
Wed Jul 7 01:12:32 CEST 1999

Hoi Paul,

Jij bent één van de velen die positief reageert. Mooi. Laten we van de lijst
een succes maken.

De lijst is een openbare lijst, maar in eerste instantie wel bedoeld voor
raadsleden, steunfractieleden, bestuursleden etc.

Over je wensen wat betreft een moderator denk ik even na. Daar zal ik later op
reageren.

Graag even aanmelden via: http://www.onelist.com/subscribe/Platform-D66-lokaal

Wel is er een tijdelijke storing (nooit meegemaakt overigens) bij Onelist.
Krijg je een foutmelding probeer het dan aub later nog een keer. De eerste
aanmeldingen zijn al binnen.

Erik Boog