Start Platform-D66-lokaal. Meld je nu aan!

Erik Boog E.Boog at CABLE.A2000.NL
Wed Jul 7 00:57:15 CEST 1999

Veel mensen die niet geïnteresseerd zijn in deze lijst, hebben wel behoefte aan een specifieke mailinglijst voor het uitwisselen van informatie betreffende
(D66 en) lokale politiek. Vandaar een aparte lijst met een ander doel.