virtuele afdeling

Henk van Lingen henk at VANLINGEN.DEMON.NL
Tue Jul 6 19:54:38 CEST 1999

vincent uitte de woorden:

> Tof dat er vaart in zit. Kondig je het aan op de algemene lijst, als de
> werkgroepslijst aanwezig is?

Ik zal het hier aankondigen. Ik heb er maar meteen een domeinnaampje
voor geregeld voor het geval de virtuele afdeling meer gaat behelzen
dan een mailinglijst alleen :-) Het adres van de lijst wordt:

forum at cyber66.nu

Dit zal het echter pas morgen doen daar internet root name servers
meestal na 06:00 GMT nieuwe info uploaden. Daarna kan het wellicht
nog enige uren duren voor het domein cyber66.nu wereldwijd 'ge-resolved'
wordt...

> Wat vind je trouwens van live bijeen komen? Daartoe is er ook een aantal
> oproepen gedaan. Voor mij hoeft het niet perse, maar als anderen het nodig
> vinden, zal ik er zijn.

Voor mij persoonlijk hoeft daar ook nog geen haast mee gemaakt te worden.
Laten we eerst maar eens op de lijst bespreken wat de bedoeling, mogelijkheden
en het animo is.

Met digitale groet,
--
| Henk van Lingen                                                      |