Raadslijst

Erik Boog E.Boog at CABLE.A2000.NL
Tue Jul 6 11:59:43 CEST 1999

J.L. Swarte schreef:

> Hardstikke handig zo'n raadslijst maar voor zover ik weet zijn inonze
> afdeling de voorzitter en ik de enigen die nog wel eens actief zijn op
> internet en we zijn geen van beide raadslid. Hoe doet zo'n afdeling nou mee?
> Joop Swarte

< De mailinglijst is een open platform voor het lokale D66-kader om
onder meer ideeën, voorstellen, raadsstukken, bijdragen en ervaringen
uit te wisselen. Het dient als vraagbaak en als discussieplatform. De
mailinglijst is in eerste instantie bedoeld voor het lokale D66-kader,
maar staat vooralsnog ook open voor anderen.>

Naast raadsleden kunnen dus ook bestuursleden zich aanmelden. De afdeling kan
dus via hen van zich laten horen. Natuurlijk is het aan te raden dat alle
D66-raadsleden en bestuursleden in het land een e-mail adres hebben en zich
aanmelden. Dat zou het beste zijn voor de interne communicatie in onze partij,
maar zover is het nog niet.

Aanmelden bij ONELIST is voor deze mailinglijst noodzakelijk, maar u
hoeft geen persoonlijke gegevens door te geven. Doe dit dan ook niet!

Geef je nu op voor het Platform-D66-lokaal via:
http://www.onelist.com/subscribe/Platform-D66-lokaal

(bij foutmelding, probeer het later nog eens)

Meer informatie: Erik Boog (raadslid D66 Hilversum):
e.boog at cable.a2000.nl