D66 in de pers

Glenn Mellonius Glenn.Mellonius at INTER.NL.NET
Mon Jul 5 11:52:14 CEST 1999

> Marc-Alexander Fluks schreef:
> In Het Parool van vandaag, zaterdag 3 juli 1999, staat een stuk van
> Thom de Graaf over de gekozen burgemeester.
>
> Mimy Sluiter schreef:
> En in het weekblad "Story" van 27/05/1999 een aangrijpend interview van
> Thom's collega Boris Dittrich van twee bladzijden onder de pakkende
> titel "Ik Heb Mijn Ouders Veel Verdriet Gedaan". Behalve wat triviale
> blabla ala Story toch voor de doelgroep wat nuttige info over stalking
> en asielafwegingen van D66.
> Sorry dat ik dit wat laat meldt, maar ik krijg de Stories enkel elke
> [...]

Als we toch bezig zijn kan ik ook wat melden:
In "Leven en laten leven" van de Nederlandse Vegetariersbond
een verhaal van twee bladzijden van Lousewies van der Laan
over Europa, en waarom zij vegetarier is geworden. (wegens
de schade aan het milieu dat door het eten van vlees wordt
veroorzaakt)

--
Glenn Mellonius
mailto:glenn.mellonius at inter.nl.net