D66 in de pers: Knipsellijst

henk vreekamp w.j.vreekampdouwes at POBOX.RUU.NL
Mon Jul 5 11:32:13 CEST 1999

Beste Mimi,

Kijk dit is weer zo leuk service-puntje dat electronisch makkelijk is op te
lossen in Communicator-verband: Het secretariaat kent die Story-publicatie,
en zet die met titel en een regel tekst op de wekelijkse ledenmail.

Of zouden ze dit beschouwen als 'stalking' = lastig volgen van
beroepspolitici?

Henk Vreekamp, Utrecht