DIXIT is EXIT

henk vreekamp w.j.vreekampdouwes at POBOX.RUU.NL
Sun Jul 4 23:36:04 CEST 1999

Beste Mark,

Ik heb destijds Dixit bekritiseerd als gebakken lucht. Achteraf zou ik wel
eens willen weten wat dat bladenplan inhoudt. Ik vermoed dat meer mensen die
de spaarzame partijlectuur consumeren dit plan hebben gemist. Een alineatje
of twee? Alvast dank namens de Bond van Voddenrapers!

Terzijde: mij valt trouwens op dat we nooit wat horen van het hoofdbestuur,
behalve als het gaat om Mr. X-jes die adresjes willen verzamelen op de
eigen email. Wat vinden hoofdbestuurders eigenlijk van de soms aardige
plannetjes op deze lijst? Bestaat dat bestuur eigenlijk nog nu de door Van
Boxtel luid vervloekte Tom Kok zich met een keurige smoes heeft
teruggetrokken?

Henk Vreekamp, Utrecht