Gezin hoeksteen van de samenleving??

Marc-Jan Ahne mjahne at WXS.NL
Sun Jul 4 01:50:05 CEST 1999

Vincent schreef:
>Geen zware politikie problemen? Is D66 opeens voor vergroting van
>subsidie aan gezinnen?

Dat mag ik toch hopen van niet tenzij het gaat om een niet generieke vorm
van kinderbijslag.

>Moeten we de vergrijzingsproblemen afwentelen op
>de volgende generaties, door extra kinderen kweken te bevorderen? In een
>wereld waar het wemelt van al aanwezige kinderen zonder ouders?

Dat staat hier natuurlijk buiten, het al dan niet bevorderen van het krijgen
van kinderen lost dat probleem niet op. Wanneer de mensen hier minder
kinderen krijgen hebben de weeskinderen in bv de derde wereld nog geen
ouders. Ik mag toch hopen dat je er niet aan dekt om deze naar Nederland te
halen?

Groet

Marc-Jan Ahne