Vernieuwing (was: Hardleers hoofdbestuur)

Hein Westerouen van Meeteren heinwvm at PALM.A2000.NL
Fri Jan 29 19:46:07 CET 1999

>Maar Hein, is dit niet een kort door de bocht pars pro toto?
>Onwelgevallig woonbotenstandpunt, voorzover mij bekend
>breder gedragen dan door A alleen - en nu is *hij* reactionair?

 Arda is als mens misschien niet conservatief, zijn woonbotenstandpunt is
het zeker. Terug willen naar de goede oude tijd (een romantisch verlangen
naar een 18/19 e eeuwse grachtengordel zonder de woonarken) is mijns inziens
conservatief. Maar goed, ik ben ietwat aangebrand door onze
vertegenwoordigers hier die zich laten leiden door romantisch-conservatieve
beelden van een `schoon' en `historisch' stadsaanzicht.