cda-tolerantie.../grote stadstolerantie

J.H. Stuurman jostu at GIRONET.NL
Thu Jan 28 12:55:39 CET 1999

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: Ed Grootaarts <Grootaar at gironet.nl>
Aan: D66-list <d66 at nic.SURFnet.nl>; Herman Beun <chbeun at worldonline.nl>
Datum: donderdag 21 januari 1999 21:44
Onderwerp: Re: cda-tolerantie.../grote stadstolerantie

Democraten,

Als wethouder met onder meer asielbeleid in portefeuille genoot ik even van
Ed Grootaarts reactie. Onder de "rook" van onder meer Rotterdam ervaar ik
jaren dat er veel politici zijn (en met name D66-ers niet uitgezonderd) die
van mening zijn dat de hersens van de inwoners inkrimpen naarmate ze in een
kleinere gemeente wonen.

Groet,
John Stuurman
wethouder van o.a. Welzijn