Camera's in openbare / publieke ruimten:

GWC van den Berg berg7600 at WXS.NL
Mon Jan 25 23:45:45 CET 1999

Louis S. Madarasz wrote:

> Camera's in openbare / publieke ruimten:
>
> Waarom wel:
> Efficient: met minder mensen meer zien.
> Pakkans wordt verhoogd
>
> Waarom niet ?
> Mogelijke argumenten tegen gebruik oplossen door deze te
> adresseren in de randvoorwaarden voor het gebruik.
>
> RANDVOORWAARDEN:
>
> Begin randvoorwaarden:
>
> -niet voldoen aan 1 van deze randvoorwaarden
> betekent geen camera's in publieke ruimten
>
> 1.  Regelgeving:
> -eerst sluitende regelgeving
> inclusief:
> [...]

De efficientie van deze aanpak doet me duizelen en in de duizeling moet
ik denken aan 'The brave new world', die ik met veel plezier voor de
lijst van mijn middelbare school mocht lezen.
Kennelijk word ik oud; ik kan het allemaal niet meer volgen!
Met vriendelijke groet,
Gerard van den Berg