Autobelasting per kilometer

henk vreekamp w.j.vreekampdouwes at POBOX.RUU.NL
Tue Feb 23 15:57:53 CET 1999

Beste Robert,

Je bevestigt in feite mijn argwaan. Het is een afleidingsmanoeuvre in het
rekening-rijden-debat (verkiezingen?) of het is een publicitaire strategie
om er uiteindelijk iets 'gunstigs' door te krijgen (het r.r. of nog iets
anders) - die consultants kunnen grapjassen zijn. Bij enige belangstelling
wil ik me wel nader verklaren. Wie is eigenlijk de raadgever bij Verkeer?

Henk Vreekamp, Utrecht